Субота, 28 Травня, 2022

Сєнкевич хоче штрафувати начальників та директорів за бездіяльність

Сєнкевич обурився тим, що в Contact Center є заяви від громадян, на які реакції на них було. Про це він повідомив у ході апаратної наради 31 січня. Більше на сайті mykolaiv-yes.

Апаратну нараду в мерії транслював ютуб-канал “НікВесті HD”.

Міський голова зачитав уривки звернень громадян у Contact Center при Миколаївській міськраді, де миколаївці скаржаться, що звернення є повторним, повідомляють про бездіяльність за зверненням або кажуть, що виконувати заявку вже пізно. Таких звернень до Contact Center багато, на деякі з них реакції немає роками.

У зв’язку з цим Олександр Сєнкевич розпорядився, щоб кожну апаратну нараду було надано звіт про кількість таких звернень, а також про причини бездіяльності відповідальних департаментів та управлінь. Сєнкевич підкреслив, що всі начальники управлінь та директори департаментів понесуть персональну відповідальність. Мер пообіцяв використати “заходи фінансового впливу” за результатами роботи відповідних підрозділів.

У контексті цього питання Сєнкевич згадав і про зворотній бік цієї проблеми: про ставлення миколаївців до звернень. Як приклад, мер навів миколаївців, які щодня публікують звернення із приміткою “Прошу перевірити законність…”. Сєнкевич сказав, що Contact Center – не довідкове бюро, а такий підхід назвав “нарізанням завдань”. Він попросив звертати до групи контакт-центру лише з реальними та конкретними проблемами міста, до яких він відніс питання щодо опалення комунальних об’єктів, освітлення у місті та ін.

Нагадаємо, раніше стало відомо, що миколаївці скаржаться на роботу Contact Center при Миколаївській міськраді. Містяни пояснюють, що заявки обробляються довше за визначений термін у 7 днів, а у відповідь, замість вирішення конкретної проблеми, вони отримують лише відписки.

Фото – “Ніквесті”