Понеділок, 25 Жовтня, 2021

Садиков, Дятлов, Гранатуров, Сєнкевич та Домбровська знялись у міні комедії про вибори у Миколаєві

Миколаївці з гумором ставляться до передвиборчих обіцянок кандидатів у мери міста та депутати місцевих рад. Всі прекрасно розуміють, що українські політики ладні наобіцяти будь-що, аби лише за них проголосували. Саме тому миколаївські сценаристи, актори та режисери вирішили зняти міні комедію “Червоний трактор”. Ця робота є пародією на відому композицію “Червоний оксамит” гурту “Корупція”, розповідає “mykolaiv-yes.com.ua“.

Миколаївські гумористи показали, як кандидатам “впарюють” геніальні передвиборчі ролики 

Сюжет короткометражного комедійного фільму показує ситуацію, яка є типовою для будь-якого міста України. Під час політичної гонки група креативщиків розробляє сюжет передвиборчого ролику для кандидата, який в подальшому і пропонує придбати за шалені гроші. Кандидати постають перед виборцями у п’яти основних образах. 

Перший – великий аграрій. Для нього піарщики вибрали класичний образ: кандидат їде у червоному тракторі та вишиванці по полю, а його знімають з висоти пташиного польоту. Він – улюбленець фермерів, кандидата знають всі, навіть школярі. Він практично мільярдер і запевняє всіх навколо, що буде найкращим мером. 

Другий варіант – кандидат директор заводу Нахмед Петрович. Він більше 10 років керує заводом і запевняє, що це був золотий час для підприємства: ніяких затримок по зарплаті, лише розвиток та ефективне управління, але настав час йти у політику. Проте це лише для ролику, за кадром керівник, як і всі попередники, змушують своїх працівників йти на вибори та голосувати за його, у іншому випадку вони ризикують залишитись без премії. 

Третій кандидат – мажор на червоному авто. Його обрали кандидатом на з’їзді партії. Звичайно, що це була батькова ідея, адже він не може сам балотуватися через три судимості. Хлопець позиціонує себе, як кандидат за необхідністю. 

Четвертий варіант – бувалий політик Аркадій Райдуга, який вже встиг побувати в “червоній” і в “синій” партії, а в “зелену” не взяли, послали “до матері”. Йому немає різниці, адже кольори змінюються, а він продовжує балотуватися. Кандидат обіцяє людям, що побудує  у дворі дитячий майданчик, а сам планує зробити на цьому місці парковку. 

Останній ролик піарники розробили для кандидата жінки. Вона пропонує покроковий план розвитку міста. Проте електорат такого не зрозуміє, тож пропонують спортивний образ та кандидатку з народу. 

Всі ці образи приміряти на себе запропонували кандидатам в мери Миколаєва

Головною родзинкою комедійного фільму стала участь у зйомках реальних кандидатів у мери Миколаєва. Першим, до кого піарники прийшли з пропозицію зняти для нього передвиборчий ролик, став колишній очільник Миколаївської ОДА, а нині кандидат від партії “Миколаївці” Олександр Садиков. Політик поцікавився, ким піарники бачать його в ролику мажором чи директором заводу, а також попросив озвучити ціну на свої послуги. 

Наступним у відео з’являється Ігор Дятлов. Для нього названа сума за ролик є невеликою, проте він цього разу не балотується в мери, тож піарники знов залишилися ні з чим. 

“Юро, а ти новини дивишся? Я не йду в мери!”, – повідомляє Ігор Дятлов. 

Далі піарники пропонують зняти ролик колишньому меру Миколаєва Юрію Гранатурову та діючому міському голові Олександру Сєнкевичу, проте вони обидва відправляють команду “відпочивати”. 

Звичайно, що зняти ролик запропонували і єдиній кандидатці жінці на пост мера Миколаєва на цих виборах – Тетяні Домбровській. Проте вона також відмовилась і повідомила, що її рекламні ролики все рівно регулярно транслюють у мережі. Що було далі дивіться у відео.